Технологія «Мозковий штурм»
Використовуючи технологію «Мозковий штурм» я переконалася, що це такий метод вирішення проблеми, коли всі учасники розмірковують над однією і тією ж проблемою і «йдуть на неї в атаку».
Цю технологію застосовую, коли потрібні кілька варіантів розв’язання проблеми.
Цю технологію застосовую, коли потрібні кілька варіантів розв’язання проблеми.
Роботу організовую так:
- Об’єдную дітей у групи по п’ять, сім чоловік.
- Чітко визначаю проблему або тему для «Мозкового штурму».
- Пропоную працювати в колі.
- Діти вибирають головуючого (спікера групи), який буде вести обговорення і заохочувати висувати нові ідеї (важливою є кількість).
- Даю дітям час на роздуми для того, щоб збільшити появу нових ідей.
Домовляємось дотримуватись правил мозкового штурму:
- не критикувати;
- ідеї можна запозичувати;
- якомога більше ідей;
- оцінка буде пізніше
Діліться ідеями, намагайтесь їх не повторювати!!!
Тут Ви можете завантажити деякі фрагменти уроків, що стосуються даної технології