Інноваційні технології навчання
Моє проблемне питання над яким я працюю: « Інноваційні технології та інтерактивні методи навчання – ефективний стимул активізації пізнавальної діяльності учнів початкових класів на уроках читання».
При використанні інтерактивних технологій учні шукають зв'язок між новими та вже отриманими знаннями, - приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити «відкриття», формують свої власні ідеї та думки за допомогою різноманітних пізнавальних завдань.
Застосовуючи новітні технології, я помітила, що інтерактивна взаємодія виключає домінування одного учасника навчального процесу над іншими, однієї думки над іншою.
Під час такого навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані рішення. Це співнавчання, взаємонавчання ( колективне, групове, навчання в співпраці ), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання.