Технологія «Два – чотири - всі разом»
Ще один варіант кооперативного навчання, що є похідним від парної роботи, ефективний для розвитку навичок спілкування в групі, вмінь переконувати та вести дискусію. Ця форма роботи дозволяє учням набути навичок співробітництва, оволодіти вміннями висловлюватись та активно слухати. Спільні зусилля призводять до того, що всі члени групи прагнуть до взаємного успішного виконання поставлених завдань. У результаті виграють всі. «Твій успіх іде на користь мені, а мій – на користь тобі».
Організовую роботу так:
1. Ставлю дітям запитання для обговорення, дискусії або аналізу гіпотетичної ситуації. Після пояснення питання або фактів, наведених в ситуації, даю їм 1-2 хвилини для продумання можливих відповідей або рішень індивідуально.
2. Об’єдную дітей у пари і прошу обговорити свої ідеї один з одним. Визначаю час на висловлення кожного в парі і спільне обговорення. Попереджую, що пари обов’язково мають дійти згоди щодо відповіді або рішення.
3. Об’єдную пари в четвірки і прошу обговорити попередньо досягнуті рішення щодо поставленої проблеми. Як і в парах, прийняття спільного рішення обов’язкове.
4. Залежно від кількості дітей у класі можна об’єднати четвірки в більші групи чи перейти до колективного обговорення проблеми.
Тут Ви можете завантажити для себе фрагмент уроку, який відповідає даній технолоії.
Фрагмент уроку з математики у 4 класі | Завантажити |
---|