Вчитель початкових класів

Меню сайту
Стрічка новин
Реклама
Інтернет-магазин навчальних матеріалів РОЗУМНИКИ.
Придбання навчально-методичних матеріалів зі знижкою 10%.
Замовляємо!!!
Інтернет реклама

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мій банер
Учитель 
початкових класів.
Сайт учителя 
Ковшун Наталії Іванівни

Форма входу

  

Технології ситуативного моделювання


     Я погоджуюсь із думкою відомого педагога Ш.Амонашвілі: "Дітей треба вчити не граючи, а серйозно, з почуттям відповідальності. Учитель має так добре і мистецьки виконувати роль, щоб діти забули про свою потребу в грі." 
    Модель навчання у грі – це побудова навчального процесу шляхом залучення дітей до гри. Завдання педагога під час застосування ігор у навчанні полягає в підпорядкуванні гри конкретній дидактичній меті.
    Ігрова модель навчання покликана реалізувати, крім основної дидактичної мети, ще й комплекс цілей: забезпечення контролю прояву емоцій, надання дитині можливостей самовизначення, розвитку творчої уяви, вільного висловлювання своєї думки.
    За ігровою моделлю учасники навчального процесу перебувають у нетрадиційних умовах. Учні самі обирають собі ролі, створюють проблемні ситуації, шукають шляхи їх розв’язання, покладаючи на себе відповідальність за обране рішення.
    Я в ігровій моделі беру роль інструктора (ознайомлюю із правилами гри, консультую), судді (корегую та беру поради стосовно розподілу ролей), тренером (надаю підказки з метою пожвавлення гри), головуючим, ведучим (організатором обговорення).

    Організовую роботу ігрової моделі так:
 1.Ознайомлюю учнів з темою, а також з правилами гри, загальним оглядом її перегляду.
 2.Готую до проведення гри (ознайомлюю зі сценарієм гри, визначаю ігрові завдання, ролі, орієнтовний шлях розв’язання проблем).
 3.Основна частина – проведення гри.
 4.Обговорення. 

   Під час використання ігрової моделі даю учням інструктивні поради:

 - чітко дотримуйтесь своєї ролі;
 - намагайтеся уважно слухати партнерів і вчителя;
 - не коментуйте діяльності інших;
 - ставтеся до своєї ролі, як до реальної життєвої ситуації;
 - вийдіть із ролі після завершення сценки;
 - беріть участь в аналізі рольової ситуації. 

    Із технологій ситуативного моделювання використовую такі інтерактивні технології як: рольова гра, "імітація", драматизація.


    Отже, використовуючи інтерактивні технології на всіх етапах уроку, я впевнено можу сказати, що, дійсно, інтерактивні вправи сприяють постійній активній взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де мої учені разом зі мною є рівноправними, рівнозначними суб’єктами процесу та розуміють, що вони роблять.
    Саме інтерактивне навчання – ця спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, дала мені змогу – створити комфортні умови, за якими кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
    І дійсно, використовуючи ці технології у своїй практиці, я відчула, як змінилися мої учні, вони вміють дискутувати, вміють визначити власну позицію, відстояти свою думку.
    Як саме я використовую інтерактивні методи навчання на уроках і в позакласній роботі та в роботі з батьками показано у запропонованих конспектах уроків.

Корисні сайти
Освітній навігатор Учительський портал Дитячий портал "СОНЕЧКО"
Погода
Погода в Ріпках Погода в Любечі
Слухаємо музику
Вантажим музику Музика до свят Дитячі пісні Пісні про школу і дитинство
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Сайт зареєстровано
Украинский портАл Каталог Ресурсов Интернет Харківський Web-каталог Era.com.ua Оголошення, каталог компаній
Освітні ресурси
Освіта в Україні та за кордоном Острів знань МОНмолодьспорту Урядовий сайт для юних громадян Освітній портал Управління освіти і науки 
Чернігівської облдержадміністрації ЧОІППО Співтовариство взаємодопомоги вчителів.
Інтернет-спільнота. (Росія) Соціальна мережа працівників освіти (Росія) класна година Марафон Дитячий портал "Сонечко"
Свята, події...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Персональний сайт. Інформатика в школі (сайт учителя Ковшун М.І.) Співтовариство "Любеч наш рідний" КРИНИЧКА Любеч сьогодні. Любеч сегодня Любецький ДНЗ "Пролісок"
Архів записів






Copyright MyCorp © Ковшун Н.І. 2024 Раскрутка сайтов. Русский автосерфинг