Вчитель початкових класів

Меню сайту
Стрічка новин
Реклама
Інтернет-магазин навчальних матеріалів РОЗУМНИКИ.
Придбання навчально-методичних матеріалів зі знижкою 10%.
Замовляємо!!!
Інтернет реклама

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мій банер
Учитель 
початкових класів.
Сайт учителя 
Ковшун Наталії Іванівни

Форма входу

 
Інтерактивні технології навчання

   Організація інтерактивного навчання передбачає: моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.
   Воно об’єктивно сприяє формуванню цінностей, навичок і вмінь, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
  Отже, на основі цього сформульовано кредо інтерактивного навчання:
 
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю – я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю – я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром!
 
  Щоб застосовувати інтерактивні технології я завжди старанно планую свою роботу:
  • Даю учням завдання для попередньої підготовки: прочитати, продумати, виконати самостійні підготовчі завдання.
  • Відбираю для уроку або заняття такі інтерактивні вправи, які послугують для учнів «ключем» до засвоєння теми.
  • Під час самих інтерактивних вправ даю учням час подумати над завданням; намагаюся, щоб його серйозно, а не механічно або «граючись» виконували.
  • Дуже важливо провести спокійне глибоке обговорення за підсумками інтерактивної вправи, зокрема акцентуючи увагу на іншому матеріалі теми, що безпосередньо не порушувався в інтерактивній вправі.
  • Проводжу швидкі опитування, самостійні домашні роботи з різних матеріалів теми не пов’язаних з інтерактивними завданнями.
  Інтерактивні технології розподіляють на чотири групи в залежності від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів:
 
  • Інтерактивні технології кооперативного навчання.
  • Інтерактивні технології колективно-групового навчання.
  • Технології опрацювання дискусійних питань.
  Використовуючи інноваційні технології, я переконана, що дійсно вони мають позитивні тенденції:  
  • У роботі задіяні всі діти класу.
  • Учні вчаться працювати в команді, групі.
  • Формується доброзичливе ставлення до опонента.
  • Створюється ситуація «успіху».
  • Формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору.

 

Корисні сайти
Освітній навігатор Учительський портал Дитячий портал "СОНЕЧКО"
Погода
Погода в Ріпках Погода в Любечі
Слухаємо музику
Вантажим музику Музика до свят Дитячі пісні Пісні про школу і дитинство
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Сайт зареєстровано
Украинский портАл Каталог Ресурсов Интернет Харківський Web-каталог Era.com.ua Оголошення, каталог компаній
Освітні ресурси
Освіта в Україні та за кордоном Острів знань МОНмолодьспорту Урядовий сайт для юних громадян Освітній портал Управління освіти і науки 
Чернігівської облдержадміністрації ЧОІППО Співтовариство взаємодопомоги вчителів.
Інтернет-спільнота. (Росія) Соціальна мережа працівників освіти (Росія) класна година Марафон Дитячий портал "Сонечко"
Свята, події...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Персональний сайт. Інформатика в школі (сайт учителя Ковшун М.І.) Співтовариство "Любеч наш рідний" КРИНИЧКА Любеч сьогодні. Любеч сегодня Любецький ДНЗ "Пролісок"
Архів записів






Copyright MyCorp © Ковшун Н.І. 2024 Раскрутка сайтов. Русский автосерфинг