Вчитель початкових класів

Меню сайту
Стрічка новин
Реклама
Інтернет-магазин навчальних матеріалів РОЗУМНИКИ.
Придбання навчально-методичних матеріалів зі знижкою 10%.
Замовляємо!!!
Інтернет реклама

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мій банер
Учитель 
початкових класів.
Сайт учителя 
Ковшун Наталії Іванівни

Форма входу

Технологія «Міні ажурна пилка»

    На мою думку, що на уроках математики у початковій школі ефективним є використання технології «Міні ажурна пилка» у поєднанні з технологією «Мікрофон».

Працюючи за цією технологією, пропаную учням:

  • Об’єднатися у четвірки (по 2 парти, що стоять одна за одною).
  • Роздаю кожній групі по 4 підготовлених заздалегідь на картках (або з підручника) завдання так, щоб кожен учень у групі отримав різне завдання.
  • Пропаную учням самостійно обдумати спосіб його розв’язання, на що відводжу 1-2 хвилини.
  • По закінченню часу даю вказівку пояснити хід виконання свого завдання сусіду по парті (спочатку висловлюються ті учні, які сидять праворуч за партою, а потім – ліворуч) і обмінятися завданнями.
  • Наступний крок передбачає аналогічну роботу зі школярами, що сидять позаду в межах четвірки і обмін завданнями, які вони отримали після першого спілкування.
  • На наступному етапі учні знову повертаються до роботи в початкових парах і пояснюють один одному розв’язання завдань, які вони отримали після першого спілкування та відтворюють почуте знову від сусіда. У результаті кожен з учнів зможе пояснити роз всі чотирьох завдань.
  • Далі пропаную кожній групі визначити учня, який представлятиме хід виконання одного із трьох завдань, що йому запропонували партнери по групі, тобто не те завдання, яке я давала, а також попереджую, що учні – представники повинні стежити за тим, щоб не повторювати завдання, яке було вже представлене. До того ж, кожен наступний представник, узявши мікрофон, повинен спочатку сказати, чи погоджується він з відповіддю свого попередника. Якщо ні, то обґрунтовує чому і передає мікрофон наступному представнику, який теж має сказати чи погоджується з почутим обґрунтуванням і, якщо так, то представляє розв’язання іншого завдання.
  • Якщо презентація завдань завершується і залишаються представники груп, які не брали участь у обговоренні, то запитую, чи погоджуються вони з тими думками, які прозвучали. Коли виявиться учень, що має іншу версію, або не погоджується з відповіддю представників, то йому даю мікрофон і він свої міркування.
  • Після цього запитую, чи правильно розмірковує їхній товариш.


      Тут Ви зможете завантажити для себе деякі фрагменти уроків, які відповідають даній технології


Фрагмент уроку з математики у 4 класіЗавантажити

Фрагмент уроку з української мови у 4 класіЗавантажити





Корисні сайти
Освітній навігатор Учительський портал Дитячий портал "СОНЕЧКО"
Погода
Погода в Ріпках Погода в Любечі
Слухаємо музику
Вантажим музику Музика до свят Дитячі пісні Пісні про школу і дитинство
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Сайт зареєстровано
Украинский портАл Каталог Ресурсов Интернет Харківський Web-каталог Era.com.ua Оголошення, каталог компаній
Освітні ресурси
Освіта в Україні та за кордоном Острів знань МОНмолодьспорту Урядовий сайт для юних громадян Освітній портал Управління освіти і науки 
Чернігівської облдержадміністрації ЧОІППО Співтовариство взаємодопомоги вчителів.
Інтернет-спільнота. (Росія) Соціальна мережа працівників освіти (Росія) класна година Марафон Дитячий портал "Сонечко"
Свята, події...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Персональний сайт. Інформатика в школі (сайт учителя Ковшун М.І.) Співтовариство "Любеч наш рідний" КРИНИЧКА Любеч сьогодні. Любеч сегодня Любецький ДНЗ "Пролісок"
Архів записів






Copyright MyCorp © Ковшун Н.І. 2024 Раскрутка сайтов. Русский автосерфинг