Вчитель початкових класів

Меню сайту
Стрічка новин
Реклама
Інтернет-магазин навчальних матеріалів РОЗУМНИКИ.
Придбання навчально-методичних матеріалів зі знижкою 10%.
Замовляємо!!!
Інтернет реклама

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мій банер
Учитель 
початкових класів.
Сайт учителя 
Ковшун Наталії Іванівни

Форма входу

 
"Дискусія"

   Важливим засобом пізнавальної діяльності учнів є дискусія. Дискусія – це широке публічне обговорення якогось спірного питання. Вона сприяє розвитку в учнів критичного мислення, дає можливість визначити власну позицію, формує навички аргументації та відстоювання своєї думки, поглиблює знання з обговорюваної проблеми. Ця технологія дає змогу залучити всіх учнів класу до участі. Вчитель на такому уроці є ведучим. Він має право ставити запитання або за браком часу, перебивати того хто виступає.
 
 Роботу організовую так:
 
1. Оголошую тему дискусії, повідомляю правила проведення:
 - усі учасники говорять стисло і конкретно;
 - надавати слово може тільки ведучий;
- ведучий має право зупинити того, хто перевищив ліміт часу.
2. Хід дискусії:
- повторяємо з дітьми основні правила участі в дискусії;
- робимо помітки, які допоможуть нам не виходити за межі обговорюваної проблеми;
- активно користуємось жестами та мімікою, які допомагають підтримувати хід дискусії, не перериваючи її;
- для того щоб повернутися до теми обговорення, кажемо, наприклад, так «Схоже, ми відхилилися, давайте повернемося до поняття…» - уважно слухаю дітей, стежу за ходом обговорення, настроєм, не даю відхилитися від теми;
- не дозволяю обговоренню перетворитись на гарячу суперечку, але й не гашу усі прояви емоцій.
Ставлю конкретні запитання, щоб пробудити обговорення;
- змінюю формулювання проблем, що обговорюються, або застосовую інший прийом пожвавлення думок, якщо дискусія вщухає;
- щоб завершити обговорення, запитую, наприклад: «Чи ніхто не хоче ще щось додати на завершення?»
- виділяю досить часу для заключної частини і прошу самих дітей підбити підсумки за такою схемою:
 
 - Які найбільш переконливі аргументи обох сторін? Перерахуйте їх.
 - Якщо під час обговорення виникли додаткові запитання, де можна отримати інформацію?
 
Фотофрагмент технології "Дискусія" Фотофрагмент технології "Дискусія"
 
 
 
Корисні сайти
Освітній навігатор Учительський портал Дитячий портал "СОНЕЧКО"
Погода
Погода в Ріпках Погода в Любечі
Слухаємо музику
Вантажим музику Музика до свят Дитячі пісні Пісні про школу і дитинство
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Сайт зареєстровано
Украинский портАл Каталог Ресурсов Интернет Харківський Web-каталог Era.com.ua Оголошення, каталог компаній
Освітні ресурси
Освіта в Україні та за кордоном Острів знань МОНмолодьспорту Урядовий сайт для юних громадян Освітній портал Управління освіти і науки 
Чернігівської облдержадміністрації ЧОІППО Співтовариство взаємодопомоги вчителів.
Інтернет-спільнота. (Росія) Соціальна мережа працівників освіти (Росія) класна година Марафон Дитячий портал "Сонечко"
Свята, події...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Персональний сайт. Інформатика в школі (сайт учителя Ковшун М.І.) Співтовариство "Любеч наш рідний" КРИНИЧКА Любеч сьогодні. Любеч сегодня Любецький ДНЗ "Пролісок"
Архів записів






Copyright MyCorp © Ковшун Н.І. 2024 Раскрутка сайтов. Русский автосерфинг